Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Skrzeszewie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko osoby wykonującej czynności związane z kierowaniem ruchem drogowym określone w Prawie o Ruchu Drogowym tzw. Stopka
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- minimum wykształcenie zawodowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigany z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
Do zakresu obowiązków należy:
- w godzinach określonych przez dyrektora szkoły kierowanie ruchem drogowym na przejściu dla pieszych ul. Nowodworska w celu zapewnienia uczniom bezpieczeństwa w drodze do i ze szkoły;
- wykonywanie innych czynności wynikających z organizacji pracy szkoły.
Oferujemy:
- Umowę o pracę;
- Wymiar zatrudnienia –pełen etat. (40 godzin tygodniowo);
- Szkolenie - kierowanie ruchem drogowym;
- Przyjazną atmosferę pracy.
CV prosimy przesyłać na adres sp_sekretariatop [dot] pl lub składać bezpośrednio w sekretariacie szkoły, ul. Szkolna 10, 05-124 Skrzeszew (tel. 22 782 30 95)
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Skrzeszewie w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym.”
Złożonych dokumentów szkoła nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone. O zakwalifikowaniu się na rozmowę kwalifikacyjną kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie